La correspondència postal i el suport paper desapareixerà en les relacions entre ajuntaments i Govern extremeny.

• Opinar

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seva publicació. No es garanteix que continuïn actius actualment".

09 abril 2013

Les direccions generals d'Administració Local i Administració Electrònica d'Extremadura estan elaborant una eina telemàtica destinada al fet que la correspondència postal i el suport paper desaparegui en les relacions entre els ajuntaments i l'Administració regional.

L'aplicació permetrà la generació, autorrelleno i arxiu de formularis, el registre de la documentació, la creació automàtica de bases de dades, entre altres prestacions.

Antes de implantarlo de manera generalizada, la medida se aplicará en fase piloto con las comunicaciones y notificaciones entre Ayuntamiento de Badajoz y administración regional con la intención de evaluar sus debilidades y mejorarlo. La previsión es que la implantación sea total a lo largo del último trimestre de este año.

Aquesta iniciativa va a redundar en un millor funcionament de les administracions, reduint els terminis en la resposta del govern regional i la gestió d'expedients o els espais físics destinats a l'emmagatzematge, a més d'un "estalvi considerable" en despeses de tramitació, despeses corrents i uns altres no quantificables com els desplaçaments.

Font original de la notícia(Obre en nova finestra)

• Desenvolupament de Sistemes, Aplicacions i Solucions Informàtiques
  • Cooperació interadministrativa