- Posada en producció de la nova aplicació del Registre Electrònic General
- Els ciutadans poden accedir a la seva Història Clínica en l'app “La meva Carpeta Ciutadana”
- Disponible la tercera versió oficial de La meva Carpeta Ciutadana
- La Seguretat Social comença a publicar les seves notificacions en l'Adreça Electrònica Habilitada única
- La Direcció general del Cadastre inicia la publicació de les seves notificacions en la DEHú
- Noves versions de l'aplicatiu Autofirma v1.8
Nova versió - Accedeixi 2.0
"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seva publicació. No es garanteix que continuïn actius actualment".
05 octubre 2011
Acaba de posar-se a la disposició de totes les administracions interessades la nova versió d'Accedeixi, el gestor de seu electrònic i tramitador electrònic desenvolupat pel Ministeri de Política Territorial i Administració Pública.
En la nova versió s'ha emfatitzat encara més la modularitat de l'aplicació, la integració mitjançant serveis web i la fàcil integració amb diferents subsistemes externs particulars de cada organització. D'aquesta manera Accedeixi pot utilitzar-se en el seu conjunt, amb la seva completa funcionalitat, o poden utilitzar-se mòduls específics que resolguin alguna manca o necessitat en una altra plataforma.
A més, la millora de l'aplicació es basa en l'experiència recaptada durant el seu ús en diferents organismes com el propi Ministeri de Política Territorial i Administració Pública amb totes les Delegacions i Subdelegacions de Govern, el Ministeri de la Presidència, el Ministeri d'Afers exteriors, el Ministeri de Defensa, etc. Per tant, s'han contemplat nombres casos d'ús molt diferents entre si.
Algunes de les noves funcionalitats disponibles destacades en aquesta nova versió són:
Millores en la Gestió
- Interconnexió amb aplicacions externes pari el consum de serveis o l'ús per terceres aplicacions.
- Integració amb l'aplicació Portasignatures del Ministeri de Política Territorial per enviar documents i resolucions al Portasignatures extern de manera que els gestors d'alt nivell puguin realitzar totes les operacions de signatura en el mateix entorn.
- Nova gestió de recursos (usuaris, capçaleres, plantilles, etc.) centralitzada per als administradors gestors de procediments.
- Gestió d'expedients per persones físiques o jurídiques i contemplant les figures de sol·licitant, representat o interessat.
Millores en el Disseny
- Nou disseny: més manejable, ràpid i fàcil d'usar del backend de tramitació.
- Sistema de categories dinàmic per a procediments tant interns com a externs.
- Nou sistema de personalització de capçaleres de document.
Millores Tècniques
- Nova versió del framework MVC (Zend 1.11.1)
- Ocupació d'un model de dades utilitzant ORM (Doctrine 1.2)
- Centralització en l'ús de tots els fitxers relacionats amb expedients a través de mòduls configurables. Permet utilitzar sistemes externs de gestió documental.
En el desenvolupament d'aquesta versió es destaca que també ha participat el Ministeri d'Afers exteriors que s'ha encarregat del desenvolupament d'algunes d'aquestes funcionalitats.
Més informació en el CTT sobre la iniciativa ACCEDEIXI
Destacats CTT
- Posada en producció de la nova aplicació del Registre Electrònic General
- Els ciutadans poden accedir a la seva Història Clínica en l'app “La meva Carpeta Ciutadana”
- Disponible la tercera versió oficial de La meva Carpeta Ciutadana
- La Seguretat Social comença a publicar les seves notificacions en l'Adreça Electrònica Habilitada única
- La Direcció general del Cadastre inicia la publicació de les seves notificacions en la DEHú
- Noves versions de l'aplicatiu Autofirma v1.8
0 Comentaris
No hi ha comentaris