accesskey_mod_content

Les Xarxes socials i l'Administració electrònica

  • Opinar
  • Escoltar
  • Imprimir PDF
  • Compartir
Logo de Tecnimap 2010

En aquesta sessió es desenvolupa el concepte d'Open Government i es posa l'accent en les actuals eines en xarxa que faciliten les relacions electròniques, sempre des del diàleg constant, el debat i la millora constant

Línia 1: Serveis per als usuaris

Dijous, 8 d'abril - Sessió 10 - 16:00 - 18:00 - Auditori

L'administració oberta (Open Government) és una Administració en la qual prevalen les relacions amb els ciutadans i el contacte directe amb ells, fent-se més transparent, participativa i col·laborativa.

Una Administració oberta escolta als ciutadans i té en compte les seves opinions, el mateix fa amb altres administracions, compartint informació i coneixement. Assumeix l'obertura de dades online, assegura la qualitat i objectivitat de la informació i porta amb si un canvi cultural basat principalment en el principi de participació ciutadana.

Cada vegada més l'Administració ha d'anar obrint-se cap a les xarxes socials de la blocosfera, tals com facebook, twitter, flickr i youtube, entre unes altres. L'Administració ha de tenir presència allí on estan els seus potencials clients.

En aquesta sessió es desenvolupa el concepte d'Open Government i es posa l'accent en les actuals eines en xarxa que faciliten les relacions electròniques, sempre des del diàleg constant, el debat i la millora constant.

L'administració oberta (Open Government) és una Administració en la qual prevalen les relacions amb els ciutadans i el contacte directe amb ells, fent-se més transparent, participativa i col·laborativa.

Una Administració oberta escolta als ciutadans i té en compte les seves opinions, el mateix fa amb altres administracions, compartint informació i coneixement. Assumeix l'obertura de dades online, assegura la qualitat i objectivitat de la informació i porta amb si un canvi cultural basat principalment en el principi de participació ciutadana.

Cada vez más la Administración debe ir abriéndose hacia las redes sociales de la blogosfera, tales como facebook, twitter, flickr y youtube, entre otras. La Administración debe tener presencia allí dónde están sus potenciales clientes.

En aquesta sessió es desenvolupa el concepte d'Open Government i es posa l'accent en les actuals eines en xarxa que faciliten les relacions electròniques, sempre des del diàleg constant, el debat i la millora constant. Veure més

Moderador:

D. Iñaki Ortiz Sánchez, Director d'Innovació i Administració Electrònica, Departament de Justícia i Administració Pública, Viceconsejería d'Administració Pública, Govern Basc

Ponents:

  • D. Rafael Chamorro Marín. Director de l'Oficina Espanyola de Turisme a Oslo
  • D. Alberto Ortiz de Zárate Tercer. Director d'Atenció Ciutadana , Departament de Justícia i Administració Pública, Govern Basc
  • D. Ignacio Celaya Pérez. Director General de Participació Ciutadana, Govern d'Aragó
  • D. Marc Garriga Portolà. Web Analytics Manager, Ajuntament de Barcelona
  • Dª Idoia Pla Abril. Jefa de Estudios, Documentación y Biblioteca, Defensor del Pueblo del País Vasco


Resum de la sessió(Obre en nova finestra)