“O meu Carpeta Ciudadana”, aplicación lanzada polo Ministerio de Asuntos Económicos e Transformación Dixital, a través da Secretaría Xeral de Administración Dixital adscrita á Secretaría de Estado de Dixitalización e Inteligencia Artificial, xa ten dispoñible a súa cuarta versión oficial nos stores de iOS e Android así como a través da web. Deste xeito continúase dando cumprimento aos obxectivos iniciais de crecemento e mellora deste servizo público con información de todas as administracións.
A cuarta versión oficial de “A miña Carpeta Ciudadana”, dispoñible nos mercados oficiais de aplicacións, incorpora as seguintes novas funcionalidades e melloras de interese para a cidadanía así como novos organismos que facilitan información a través de “A miña Carpeta Ciudadana”:
- Principalmente, a consulta da Historia Clínica Dixital do Sistema Nacional de Saúde integrando o novo servizo ofrecido polo Ministerio de Sanidade que permite visualizar unificada a información procedente dos diferentes servizos sanitarios das Comunidades Autónomas ofrecendo ver nunha único interface datos de diferentes servizos autonómicos, cando se recibiu asistencia en varios deles, e permitindo compartir datos sanitarios no caso de desprazamentos. Un proxecto posible grazas á colaboración co Ministerio de Sanidade, a través da súa Secretaría Xeral de Saúde Dixital, Información e Innovación do Sistema Nacional de Saúde.
- Nova sección “Servizos” á cal se irán incorporando novas funcionalidades que permitan o inicio de actuacións e que tamén permitirá a conexión con outras aplicacións móbiles da administración de interese e utilidade destacada.
- Dentro desta sección, incorpórase a posibilidade de realizar envíos de escritos e solicitudes a través do Rexistro Electrónico Xeneral que poderán dirixirse ás diferentes administracións públicas dos diferentes niveis administrativos. Este servizo de rexistro, é provisto en colaboración coa Dirección Xeral de Gobernación Pública do Ministerio de Facenda e Función Pública.
- Conexión coa comparecencia ás notificacións a través da nova aplicación móbil de Notificacións (dispoñible para dispositivos Android e dispositivos iOS ) que permitirá a súa xestión directa desde esta aplicación móbil. Esta aplicación móbil tamén poderá ser utilizada de forma independente de modo que as persoas xurídicas, empresas e autónomos, poderán utilizala tamén para a recollida das súas notificacións.
- Incorporación da consulta do estado de expedientes para Entidades Locales que vaian completando o proceso de adhesión ao servizo. O servizo iníciase cos datos das Deputacións Provinciais de Albacete, Cuenda, Huesca e León. Nas próximas semanas e meses iranse incorporando de forma transparente para o cidadán numerosas entidades locais de todo o territorio.
- Inclusión de información e servizos relativos aos procesos electorais, tanto os fitos significativos en calendario como un novo apartado “cidadanía” dentro da sección “A miña Carpeta”.
“O meu Carpeta Ciudadana” permite consultar desde o móbil, e desde un único punto, documentación persoal de diversos ámbitos (educativos, bens inmobles, vehículos e puntos do carné de conducir, empadroamento, familia numerosa, grao de discapacidade e dependencia, ausencia de antecedentes, demanda de emprego, máis de 40 prestacións sociais públicas, etc.)
Tamén se facilita o acceso a expedientes e notificacións da administración pública a través de o Enderezo electrónico Habilitado Única – DEHú . E permite coñecer as citas previas xestionadas polas Administracións públicas, e recibir avisos sobre vencementos de trámites relacionados con DNI, Pasaporte, Permiso de Conducción e ITV. Deste xeito simplifícase a relación entre a administración e a cidadanía de forma accesible, proactiva e personalizada desde calquera dispositivo.
Desde o seu lanzamento, suma xa máis de 2 millóns de usuarios diferentes, superou 1,5 millóns de descargas en iOS e Android e realizáronse máis de 12 millóns de accesos.
A traxectoria da app “A miña Carpeta Ciudadana” está en consonancia con a Folla de ruta 2023/2024 que se mantén publicada en aberto para toda a cidadanía como exercicio de transparencia, incluíndo tamén a previsión de incorporación de funcionalidades considerando o feedback da cidadanía.
Os cidadáns poden transmitir a súa experiencia e suxestións a través de dous formularios, un sobre a web e outro sobre a aplicación móbil , a través dos cales se recibirá o feedback cidadán que é analizado, priorizado e incorporado adecuadamente á folla de ruta para as futuras versións.
Esta iniciativa está a levarse a cabo grazas á excelente colaboración e ao traballo conxunto coas distintas administracións nacionais, rexionais, locais e universitarias e os seus diferentes organismos públicos.
Transformación Dixital das Administracións Públicas
“O meu Carpeta Ciudadana” foi a primeira aplicación móbil dentro da media App Factory do Plan de Dixitalización das Administracións Públicas, cuxo obxectivo é potenciar o desenvolvemento de servizos móbiles de calidade para os principais servizos públicos.
O recoñecemento outorgado polos Premios Internet 2023, onde foi galardoada como mellor proxecto de transformación dixital do sector público, e polos Premios Nacionais de Enxeñaría informática, onde foi galardoada como mellor proxecto público, constata o esforzo que se está realizando desde as administracións públicas para a súa dixitalización, no marco de o Plan de Recuperación, Transformación e Resiliencia, a axenda España Digital e o Plan de Dixitalización das Administracións Públicas .