La Comissió Europea, premiada per promoure la cooperació internacional en polítiques públiques sobre tecnologies blockchain

• Copiar

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seva publicació. No es garanteix que continuïn actius actualment".

06 febrer 2023

La Comissió ha estat guardonada per l'Associació Internacional per a Aplicacions de Blockchain de Confiança (INATBA) en el seu paper de copresident de l'Òrgan Consultiu Governamental.

En la cerimònia d'entrega de premis i un esdeveniment de gala organitzat per l'Associació Internacional per a Aplicacions de Cadenes de Blocs de Confiança (INATBA) a Brussel·les el 31 de gener, la Comissió Europea ha estat guardonada per promoure la cooperació internacional en polítiques públiques sobre tecnologies de cadenes de blocs en el seu paper de copresident de l'Òrgan Consultiu Governamental d'INATBA.

La directora adjunta de l'Adreça de Plataformes de DG CNECT, Fabrizia Benini, va acceptar el premi en nom dels membres de la Junta Assessora Governamental, el seu president, el Govern de Canadà, i els copresidents del Mercat Global d'Abu Dhabi i la Comissió Europea.

En acceptar el premi, Fabrizia Benini va destacar els assoliments passats ​​d'INATBA INATBA(Obre en nova finestra) , que ha involucrat a més de 170 membres actius en el desenvolupament d'enfocaments comuns sobre temes de gran rellevància per a la indústria global de Blockchain, com la privadesa. Va posar l'accent en el paper vital de l'estandardització i la interoperabilitat en la implementació de solucions de cadena de blocs a nivell internacional. La Junta d'INATBA també va atorgar premis a empreses en categories com a innovació social, innovació corporativa, educació i finances descentralitzades, demostrant la dedicació i contribució de la comunitat a l'avanç dels serveis de blockchain que poden millorar la qualitat de vida dels nostres ciutadans.

En aquest sentit, INATBA té un paper clar que exercir en proporcionar una plataforma per comprometre's amb les parts interessades rellevants que treballen cap a posicions comunes en la indústria de la cadena de blocs sobre els estàndards que s'estan desenvolupant en els organismes internacionals.

INATBA es va establir per promoure un model de governança global obert, transparent i inclusiu per blockchain, basat en els interessos compartits de les parts interessades de la indústria, les empreses emergents i les pimes, les organitzacions de la societat civil, els governs i les organitzacions internacionals. És una mesura de l'èxit que el seu membresía hagi augmentat a 170 des de 2019.

Fabrizia Benini va assegurar als participants el suport continu de la Comissió Europea per enfortir el paper d'INATBA en l'ecosistema internacional de blockchain.

La Comissió Europea es compromet a seguir recolzant la innovació, el desplegament i l'adopció de la tecnologia blockchain com a part dels seus objectius de la Dècada Digital per aconseguir una transformació digital sostenible i inclusiva de l'economia i la societat d'Europa per 2030, respectant plenament els valors comuns. Estem segurs/segurs que en aprofitar la tecnologia blockchain, els serveis públics per a ciutadans, estudiants i empreses milloraran substancialment.

La Infraestructura Europea de Serveis Blockchain (EBSI)(Obre en nova finestra) és un dels candidats potencials per a un Consorci Europeu d'Infraestructura Digital (EDIC) que reuneix els esforços dels Estats membres per proporcionar una nova generació de serveis públics transfronterers.

A més de la Comissió Europea, han rebut premis alguns dels projectes més emocionants en l'ecosistema blockchain i DLT en els camps de Finances regeneratives (ReFi), Finances descentralitzades (DeFi), Innovació social, Educació i Innovació corporativa.

L'esdeveniment també va comptar amb un panell de discussió en el qual van participar empreses emergents i actors de la indústria, així com l'eurodiputat Ondrej Kovarik, Pierre Marro (DG CNECT) i Joachim Schwerin (DG GROW) que van assenyalar la major maduresa dels casos d'ús més enllà de les finances i els criptoactivos, l'experiència obtinguts per emprenedors i innovadors en diverses aplicacions, així com els desafiaments per escalar aquestes iniciatives. El panell va assenyalar la necessitat de reforçar el diàleg entre innovadors i reguladors, per a això la DG CNECT aviat llançarà l'European Blockchain Regulatory Sandbox.

Font original de la notícia(Obre en nova finestra)

• Intel·ligència Artificial i Blockchain