O pasado venres 25 de agosto, entrou en vigor a Lei de Servizos Dixitais (DSA) para as grandes plataformas en liña, incluídas Amazon, Google e TikTok.
A partir de agora, 19 plataformas e motores de procura con polo menos 45 millóns de usuarios terán que cumprir coas regras da
Cales son as novas obrigas? As grandes plataformas en liña terán que identificar, analizar e mitigar unha ampla gama de riscos sistémicos, que van desde como se pode amplificar a desinformación nos seus servizos ata o impacto na liberdade de expresión. Tamén están obrigados a levar a cabo a súa primeira avaliación anual de riscos e compartila coa Comisión Europea.
En termos de protección de datos, introdúcea
Ademais, para aumentar a transparencia e a rendición de contas, as grandes plataformas terán que dar acceso aos datos dispoñibles publicamente aos investigadores examinados . A Comisión Europea especificará ademais as condicións para compartir datos e os fins para os que se poden utilizar.
Máis información na páxina de datos de DSA ou consulte a folla de preguntas e respostas .