Este Convenio, promovido por la Dirección General de Modernización Administrativa e Impulso de la Administración Electrónica, tiene como objetivo establecer los términos y condiciones generales para un aprovechamiento común de las soluciones tecnológicas básicas de administración electrónica que prestan las dos partes firmantes, en cumplimiento de la Ley 11/2007, de 22 de junio, de acceso electrónico de los ciudadanos a los Servicios Públicos.
Aquest acord a més facilitarà l'accés de les Entitats Locals de la Comunitat Autònoma d'Extremadura i de les entitats de dret públic dependents d'ambdues parts signatàries, a les solucions tecnològiques contemplades en el Conveni, en concret:
- Per a la utilització de sistemes de signatura electrònica avançada:
- Per a les comunicacions entre Administracions Públiques per mitjans electrònics:
- Per a la notificació per mitjans electrònics:
- Com a xarxa de comunicacions de les Administracions Públiques Espanyoles:
Convenis de col·laboració amb CCAA en matèria d'administració electrònica
0 Comentaris
No hi ha comentaris