El Pla d'Inspecció, que durà a terme el personal de la Inspecció General de Serveis de la Comunitat, unitat adscrita a la Conselleria d'Economia i Hisenda, recull cinc tipus d'actuacions: la simplificació administrativa, l'Administració electrònica, la Transparència i Bon Govern, les Cartes de Servei i la Inspecció General.
La Simplificació administrativa de procediments i normativa, així com l'extensió de la Plataforma d'Interoperabilitat, permetrà l'eliminació de l'aportació de documents per part dels ciutadans. D'aquesta manera, s'agilitaran els procediments, es reduiran els temps de resolució i, en definitiva, es contribuirà al fet que l'Administració actuï com a ‘motor’ del creixement econòmic i social.
El Plan contempla la implantación de herramientas de Administración electrónica (e-Administración), para sustituir los medios administrativos tradicionales y hacer efectivo el derecho de los ciudadanos a acceder a los servicios públicos por vía electrónica, con lo que implica de reducción de costes y cargas.
0 Comentaris
No hi ha comentaris