La Comunitat de Madrid s'adhereix a la plataforma Emprèn en 3

• Opinar

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seva publicació. No es garanteix que continuïn actius actualment".

08 abril 2014

Emprende en 3 agiliza los trámites mediante servicios de Administración electrónica que reducen de 41 a 3 los días para crear una nueva empresa.

El secretario de Estado de Administraciones Públicas, Antonio Beteta, ha presidido hoy, junto a los consejeros de Presidencia, Justicia y Portavoz, Salvador Victoria, y de Economía y Hacienda, Enrique Ossorio, el acto de firma del protocolo de adhesión de la Comunidad de Madrid a Emprende en 3, con el objetivo de que próximamente todos los municipios de la región puedan integrarse en esta plataforma.

Al acto han asistido también el presidente de la Federación Española de Municipios y Provincias (FEMP), Íñigo de la Serna, y de la Federación Madrileña de Municipios (FMM), David López, y alcaldes de municipios madrileños.

Emprèn en 3 és una plataforma per agilitar els tràmits de creació d'empreses i altres comunicacions relacionades amb els emprenedors i les administracions públiques en l'àmbit local, mitjançant serveis d'Administració electrònica que redueixen de 41 a 3 els dies per crear una nova empresa, inclosa la declaració responsable per a l'inici d'activitat en el municipi.

Més informació sobri Emprèn en 3 en el CTT
Nota de premsa(Obre en nova finestra)
Font original de la notícia(Obre en nova finestra)

• Empresa