Durante el año 2018 se ha incrementado notablemente el uso del Registro Electrónico para la remisión de escritos, solicitudes y comunicaciones por vía electrónica por parte de ciudadanos y sujetos obligados.
El volum total de registres remesos per ciutadans i subjectes obligats a través del Registre Electrònic durant 2017 va ser de 405.850 registres. En 2018 ha ascendit a 1.010.882, és a dir, més del doble respecte a l'any anterior.
Total anual presentacions en el Registre Electrònic | |
2018 | 1.010.882 |
2017 | 405.850 |
El màxim mensual de registres presentats en 2018 es va produir en el mes d'octubre amb 121.663 registres per via electrònica enfront dels 47.576 en el mateix mes de l'any anterior. Amb la xifra d'octubre de 2018 s'ha aconseguit el record mensual des de l'inici del servei.
Evolució del nombre de registres des de 2016 (acumulat)
Evolució mensual del nombre de registres 2017-2018
Any 2018 | |||||||||||
Desembre | Novembre | Octubre | Setembre | Agost | Julio | Juny | Maig | Abril | Març | Febrer | Gener |
100.627 | 114.546 | 121.663 | 85.969 | 76.994 | 88.769 | 85.099 | 90.519 | 75.386 | 64.723 | 57.242 | 49.345 |
El Registre Electrònic resideix a la seu electrònica del Punt d'Accés General i permet presentació de documents per a la seva tramitació amb destinació a qualsevol òrgan administratiu d'Administracions Públiques que estiguin integrades en Sistema d'Interconnexió de Registres . Para la presentación por esta vía actualmente se requiere DNI electrónico certificado electrónico en vigor. Las presentaciones por el Registro Electrónico serán atendidas siempre y cuando no exista un procedimiento electrónico específico o un formulario normalizado en las correspondientes sedes electrónicas de las Administraciones Públicas destinatarias.