Esdeveniments

Seminari web «Espais de dades: experiències a partir d'espais de dades estratègiques»

• 15 setembre 2023
  • 10:00 a 11:30 CET

El divendres 15 de setembre de 2023, de 10.00 a 11.30 CET, la acadèmia data.europa(Obre en nova finestra) acollirà el seminari web «Espais de dades: experiències a partir d'espais de dades estratègiques». Con el objetivo de aprovechar el valor de los datos en beneficio de la economía y la sociedad europeas, la Comisión apoya activamente el desarrollo de espacios comunes europeos de datos en 10 ámbitos estratégicos, tal como se indica en la estratègia europea de dades(Obre en nova finestra) . Aquest segon seminari web de la sèrie d'espais de dades presentarà l'estat de la qüestió i els requisits de diversos espais de dades estratègiques.

El primer seminari web "Espais de dades : introducció al concepte i la rellevància al món d'avui "  va tenir lloc el 12 de maig i va introduir el concepte d'espais de dades i el marc polític i legal darrere d'ell. També va proporcionar una visió inicial dels diferents espais de dades desenvolupades en camps estratègics, els aspectes tècnics i els beneficis i desafiaments de la seva implementació.

Durant la propera sessió, experts en espais de dades sectorials específiques aprofundiran en aquests espais de dades estratègiques. Llançaran llum sobre com aquests espais contribueixen a l'estratègia europea de dades i proporcionaran informació sobre el futur d'aquests espais de dades. La sessió també inclourà un debat sobre les similituds i diferències entre els espais comuns europeus de dades en els diferents àmbits estratègics. Finalment, conclourà amb una sessió de preguntes i respostes que oferirà als assistents l'oportunitat de fer preguntes als representants dels espais estratègics de dades.

Está interesado en aprender más sobre espacios de datos sectoriales específicos y comprender mejor su situación? Faci clic a l'enllaç per registrar-se en el seminari web.

Font original de la notícia(Obre en nova finestra)