Esta páxina web foi traducida por un software de tradución automática sen revisión posterior por tradutores. Máis información en: enlace ocultar
accesskey_mod_content
-

Redución de documentación a presentar pola cidadanía e empresas

  • Indicadores:
    • Máis de 130.000 documentos interoperables consultados en 10 meses.
       

    Descrición Funcional

    O proxecto consiste en catro aspectos fundamentais:

    • Interoperar con diferentes administracións (AEAT, TGSS, Catastro, etc.) co obxectivo de obter de maneira telemática determinados certificados que deben achegar cidadáns e/ou empresas nos procedementos administrativos a través de convenios coas devanditas administracións.
    • Desenvolver servizos internos integrados coas ferramentas corporativas de xestión administrativa para realizar a interoperabilidade con estes organismos desde un único punto de acceso.
    • Dispor dunha ferramenta que sexa utilizada por aqueles xestores que non dispoñan de ferramenta de xestión de expedientes corporativa para consultar estes documentos interoperados.
    • Publicar resolucións identificando os documentos que non son necesarios achegar, previa autorización da cidadán/empresa, así como os procedementos onde aplican.

    Desta forma, a Administración do Principado pode realizar consultas directamente, previa autorización, ás fontes de información orixe para obter os datos e documentos que antes eran pedidos a cidadanía e empresas para verificar os seus datos de identidade, de residencia ou de ausencia de débedas tributarias, entre outros.

    Desde o punto de vista funcional, a plataforma corporativa permite o acceso telemático a diversos documentos doutras Administracións, tanto do Estado como da Comunidade Autónoma (AEAT, TGSS, Ente tributario do Principado de Asturias, Catastro, Dirección Xeral da Policía, etc.), estando dita información dispoñible nas ferramentas de xestión corporativas e na ferramenta externa para aqueles que non dispoñan aínda da nova versión da ferramenta de xestión administrativa.

    Desde o punto de vista organizativo, pódese realizar o uso centralizado da petición daqueles documentos administrativos interoperados, existe un control de usuarios asociados aos seus procedementos de xestión e elaborouse un marco normativo (resolucións) que amparase a interoperabilidade dentro da Organización.

    Desde o punto de vista operativo, a aplicación consta de accesibilidade AA e dispoñibilidade 24x7.

    De face ao futuro, exponse dous ámbitos de actuación no marco do proxecto:

    • Incorporar novas interoperabilidades como a vida laboral, domicilio fiscal, IAE ou Renda.
    • Realizar melloras na aplicación de interoperabilidade que manexan os xestores

    Descrición Técnica

Punto de Acceso Xeral
Punto de Acceso Xeral
Responsable

Ligazóns de intereseSoluciones Relacionadas