accesskey_mod_content

O MINHAP publica a súa política de xestión de documentos electrónicos

  • Opinar
  • Escoitar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

13 novembro 2014

O Ministerio de Facenda e Administracións Públicas (MINHAP) acaba de publicar a súa Política de xestión de documentos electrónicos, como resultado dun esforzo multidisciplinar, esencialmente de arquiveiros e persoas con responsabilidade en arquivos e de expertos en tecnoloxías da información e as comunicacións, enriquecido coa participación de expertos de diferentes organismos administrativos do MINHAP, de Arquivos Estatais e do Ministerio da Presidencia.

A Política de xestión de documentos electrónicos do Ministerio de Facenda e Administracións Públicas (Abre en nova xanela) (MINHAP) foi preparada polo Grupo de Apoio de Tecnoloxía e Normativa (GATN), creado no seo do Grupo de Traballo para a Coordinación de Arquivos (GTCA), baixo a coordinación da Secretaría Xeral Técnica.

Na súa preparación participaron expertos de orixe multidisciplinar, esencialmente de arquiveiros e persoas con responsabilidade en arquivos e de expertos en tecnoloxías da información e as comunicacións; así mesmo, tamén se enriqueceu coa participación de persoas de diferentes organismos administrativos do MINHAP: Secretaría Xeral Técnica, Dirección Xeral do Catastro, Axencia Estatal de Administración Tributaria, Intervención Xeral da Administración do Estado, Dirección Xeral da Función Pública, Instituto Nacional de Administración Pública, Dirección de Tecnoloxías da Información e as Comunicacións (anteriormente Dirección Xeral de Modernización Administrativa, Procedementos e Impulso da Administración Electrónica), Subdirección Xeral de Tecnoloxías da Información e das Comunicacións, División de Sistemas de Información e Comunicacións e Inspección Xeral. Así mesmo, formaron parte do grupo expertos da Subdirección Xeral dos Arquivos Estatais e da Subdirección Xeral de Tecnoloxías (Secretaría de Estado de Cultura) e do Ministerio da Presidencia.

A Política de xestión de documentos electrónicos (Abre en nova xanela) acompáñase doutro documento con relatorios relatorios complementarios (Abre en nova xanela) que tratan de temas tales como metadatos, firma electrónica, registro, series documentales, conservación, tratamiento del correo electrónico como documento electrónico, transferencia de documentos electrónicos, destrucción o eliminación segura de documentación electrónica y soportes informáticos y valoración documental.

A Política de xestión de documentos electrónicos (Abre en nova xanela) es de aplicación en el Ministerio de Hacienda y de Administraciones Públicas; no obstante, dada la diversidad de los expertos que han participado en su elaboración, cabe señalar su aplicabilidad o adopción por los organismos y entidades dependientes del MINHAP. Asimismo, esa diversidad facilita su reutilización con adaptaciones limitadas en otros departamentos ministeriales. De hecho, una vez publicado se pone a disposición y libre uso de los organismos y entidades de cualquier administración pública.

Máis información sobre política de xestión de documentos electrónicos
 

  • Cooperación interadministrativa
  • Interoperabilidade

0 Comentarios

Non hai comentarios