A nova versión da miña Carpeta Ciudadana permitirá consultar o cartón sanitario europea ou o número de pasaporte

• Escoitar

26 marzo 2024

A app Mi Carpeta Ciudadana, desenvolvida polo Ministerio para a Transformación Dixital e da Función Pública, xa ten dispoñible a súa sétima versión. Desde a súa posta en marcha, xa se superaron os 3,6 millóns de usuarios, cun total de accesos que supera os 26,4 millóns.

O meu Carpeta Ciudadana, servizo ofrecido polo Ministerio para a Transformación Dixital e da Función Pública a través da Secretaría Xeral de Administración Dixital, xa ten dispoñible a súa sétima versión oficial para dispositivos  iOS(Abre en nova xanela)  e  Android(Abre en nova xanela)  así como a través da súa  web(Abre en nova xanela) .

Entre as novidades atópanse:

• Consulta do Cartón Sanitario Europea e aviso da súa próxima caducidade para aqueles cidadáns (a inmensa maioría) para os que a emisión deste cartón corresponde ao Instituto Nacional da Seguridade Social. Este servizo ampliarase en fases posteriores a outros colectivos específicos de Mutualidades.
  • Consulta do número de Pasaporte. Amplíanse os datos ofrecidos sobre identidade, cun apartado específico na sección “cidadanía”, e ademais poderase consultar o número de pasaporte.
  • Consulta de cualificacións das probas do Instituto Cervantes (CCSE - proba de coñecementos constitucionais e socioculturais de España e DELE - títulos oficiais acreditativos do grao de competencia e dominio do idioma español).
  • Na sección de bens inmobles amplíanse as opcións, por exemplo, coa geolocalización.
  • Incorpóranse as Universidades de Estremadura e Sevilla para ofrecer datos das súas matrículas universitarias.

Outras das novidades teñen que ver coa mellora do servizo de consulta dos apoderamentos para actuación ante a administración concedidos a través do Rexistro electrónico de apoderamentos e cunha maior proactividad respecto dos avisos de calendario, para que ante a caducidade de documentos ofrézanse instrucións sobre como proceder á renovación e as xestións que se deberán realizar.

Respecto da consulta do estado de expedientes das entidades locais, 4.663 concellos e deputacións provinciais atópanse xa integrados, un 57% do total. Todo iso é posible grazas á colaboración coas deputacións provinciais, ou os seus equivalentes autonómicos, para dar cobertura ás entidades locais dos seus territorios, especialmente ás menores de 20.000 habitantes. Ademais, 64 novos concellos incorporan as súas notificacións ao Enderezo electrónico Habilitado Única - DEHú, e ofrecerán a información de notificacións pendentes a través do meu Cartafol Cidadán, o que supón case un 74% dos concellos.

O meu Cartafol Cidadán permite consultar desde o móbil, e desde un único punto, documentación persoal de moi diferentes ámbitos (educativos, bens inmobles, vehículos, residencia, prestacións sociais e de desemprego, laborais, historia clínica, etc.). Tamén facilita o acceso aos teus expedientes e as túas notificacións da administración pública a través de o Enderezo electrónico Habilitado Única – DEHú​. Ademais, no meu Cartafol Cidadán é posible coñecer as citas previas xestionadas polas Administracións públicas, e recibir avisos sobre vencementos de trámites relacionados con DNI, Pasaporte, Permiso de Conducción e ITV. Deste xeito simplifícase a relación entre a administración e a cidadanía de forma accesible, proactiva e personalizada desde calquera dispositivo.

Desde o seu lanzamento, suma xa máis de 3,1 millóns de descargas das aplicacións móbiles. Ademais, máis de 3,6 millóns de cidadáns diferentes utilizaron nalgún momento os seus servizos realizando máis de 26,4 millóns de accesos.

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

• Secretaria General de Administracion Digital e Observatorio de Administracion Electronica
  • Servizos electrónicos