A análise do Observatorio de Casos de Uso sobre o impacto dos datos abertos

• Escoitar
  • Copiar

25 abril 2024

O segundo volume sobre casos de reutilización de datos abertos durante 3 anos.

O Observatorio de Casos de Uso(Abre en nova xanela) , unha iniciativa liderada por data.europa.eu data.europa.eu(Abre en nova xanela) , serve como unha investigación exhaustiva destinada a avaliar o impacto dos datos abertos en toda Europa entre 2022 e 2025. Este proxecto céntrase en analizar 30 casos de reutilización e pretende contribuír con coñecementos valiosos para os obxectivos máis amplos de e data.europa.eu ao mesmo tempo arroxa luz sobre os desafíos e éxitos da reutilización de datos abertos e as metodoloxías de avaliación de impacto.

Ampliando os achados do primeiro volume(Abre en nova xanela) , este segundo volume seleccionou 13 casos de reutilización das 30 iniciais e clasificounos de acordo con o catro dimensións do impacto dos datos abertos, utilizadas nos estudos de madurez dos datos abertos(Abre en nova xanela) : económica, gobernamental, social e ambiental. Logo, estes casos foron monitoreados de preto para avaliar como os datos abertos xeran impacto en diferentes sectores.

As aprendizaxes son variados e reveladores. Estes casos non só demostran como os datos abertos facilitan o desenvolvemento económico, a creación de emprego e o espírito empresarial, senón que tamén subliñan o papel dos datos abertos para mellorar a toma de decisións, a transparencia e a rendición de contas nos procesos políticos. Na dimensión social, o uso de datos abertos mellora a saúde pública, fomenta a inclusión e mellora os servizos públicos. Finalmente, os casos de uso mostran o impacto dos datos abertos no medio ambiente, contribuíndo a abordar os desafíos ambientais e apoiar os esforzos de conservación.

Aínda que o segundo volume do Observatorio de Casos de Uso destaca o importante papel da reutilización de datos abertos na creación de numerosas organizacións e aplicacións, tamén salienta a importancia de desbloquear un impacto potencial aínda maior en varios sectores. Isto implica brindar apoio continuo á comunidade de reutilización para identificar oportunidades de crecemento financeiro e fomentar unha comprensión máis profunda de como crear e medir de maneira efectiva o impacto dos datos abertos.

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

• Información e datos do sector público