Un dos alicerces do Plan de Transformación dixital da Administración Xeral do Estado e os seus Organismos Públicos, a Estratexia TIC constitúeo a aposta por un novo modelo de prestación de servizos máis racional, articulado ao redor da idea de servizos compartidos, de carácter obrigatorio e sustitutivo dos anteriormente existentes, salvo singulares excepcións, e á idea de infraestruturas comúns no ámbito das tecnoloxías da Información e as Comunicacións.
Por estas razóns, a Comisión de Estratexia TIC - CETIC aprobou na súa reunión do 15 de Setembro de 2015 o Marco Regulador da Declaración de servizos compartidos e realizou ademais a primeira declaración de servizos compartidos .
Nesta primeira declaración incluíronse 14 servizos, algúns deles xa en funcionamento e outros deles en proceso de desenvolvemento e implantación.
- Servizo unificado de telecomunicacións
- Servizo de seguridade xestionada
- Servizo de aloxamento de infraestruturas TIC
- Servizo de nube híbrida (Nube SARA)
- Servizo de correo electrónico unificado
- Servizo multicanle de atención ao cidadán
- Servizo de xestión do rexistro
- Servizo de xestión de notificacións
- Servizo de xestión de nómina
- Servizo integrado de xestión de persoal
- Servizo común de xestión económico-orzamentaria
- Servizo común de xeración e validación de firmas electrónicas
- Servizo de xestión de expediente e documento electrónico
- Servizo de xestión de arquivo electrónico
1 Comentarios
mjdelatorre 11/02/2018 ás 11:02
Gustaríame coñecer o estado actual de implementación dos 14 servizos comúns que compoñen a Estratexia TIC 2015-2020. Solicítoo en aras do principio de transparencia, posto que esta información non o encontro na web