Esdeveniments

Sèrie iTalks 2023: explorar iniciatives d'alfabetització de dades per fomentar la innovació del sector públic

• 6 Webinars: 14, 21, 28 i 30 de juny i 3 i 5 de Julio
  • 14 juny 2023 - 05 juliol 2023

Les habilitats/habilitats de dades són essencials per extreure, descriure, predir i visualitzar el coneixement.

Els estudis existents han identificat una escassetat d'habilitats/habilitats digitals i de dades com una de les claus dels principals problemes als quals s'enfronten els sectors públic i privat.

Para llamar la atención sobre las nuevas habilidades que requiere la transición digital y verde, la Comisión Europea ha declarado 2023 el "Any Europeu de les Capacitats". Per engegar aquesta iniciativa a partir de maig de 2023, el Laboratori d'Innovació de la Comissió Europea ( iLab ) ofereix durant els mesos de juny i juliol una sèrie de sis iTalks amb deu experts en alfabetització de dades per comprendre com les diferents parts interessades pretenen abordar la falta d'habilitats/habilitats digitals, més específicament, habilitats/habilitats de dades.

Des de les autoritats nacionals que presenten els seus programes de capacitació fins a acadèmics i organitzacions internacionals, aquesta sèrie de xerrades en línia té com a objectiu proporcionar als oradors una plataforma per compartir les seves iniciatives i experiències, discutir els desafiaments i oportunitats i, en general, promoure les millors pràctiques per promoure el desenvolupament d'habilitats/habilitats de dades en el sector públic.

Esta serie de charlas están dirigidas a cualquier persona interesada en aprender más sobre cómo las diferentes partes interesadas pretenden abordar la falta de habilidades de datos en el sector público. Ya sea que trabaje para una administración pública (local, regional y nacional), una institución europea, una organización internacional, una academia o si solo es un ciudadano curioso.

Programa(Obre en nova finestra)

Inscripció en els diferents webinars(Obre en nova finestra)

Font original de l'esdeveniment(Obre en nova finestra)