Per ajudar a les administracions en aquesta tasca, s'ofereix aquesta comunitat en la qual els seus membres podran compartir les seves experiències i coneixements en accessibilitat web. Els membres de la Comunitat poden:
- Utilitzar el servei de diagnòstic en línia. Servei que proporciona a cada Departament de les Administracions Públiques la possibilitat de realitzar, directament, anàlisis automàtiques d'accessibilitat conformes a l'estudi de l'observatori basat en la norma UNE-EN 301549.
- Compartir documentació i informació: Incorporant documents (estudis, informes, documentació, arquitectures d'informació, resolució de problemes o incidències, etc.) generats en les seves organitzacions.
- Participar activament en el fòrum de discussió.
- Compartir millores o/i desenvolupaments en l'àmbit de l'accessibilitat. L'AAPP cedent haurà de tenir els drets de propietat intel·lectual.
- Mantenir-te informat de les últimes novetats A través de l'apartat Suscripciones podràs rebre en el teu correu electrònic les notícies publicades a través de la comunitat accessibilitat. I també podràs utilitzar la llista de distribució caccesibilidad-avisos