Diputació de Castelló: L'administració electrònica ja està en els 135 municipis

• Opinar

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seva publicació. No es garanteix que continuïn actius actualment".

08 gener 2014

La totalitat dels pobles de la província de Castelló menors de 5.000 habitants, 115 dels 135 municipis, s'han adherit al pla provincial de Modernització Administrativa de la Diputació.

L'objectiu és ampliar els serveis en aquesta matèria per adaptar, apropar i facilitar la gestió municipal tant els ajuntaments com als propis veïns. Així ho ha confirmat esta mañana, en el ple ordinari de desembre, el diputat delegat del Servei Provincial d'Assistència a Municipis (SEPAM), José Luís Jarque, qui ha incidit que aquesta proposta respon "a un model eficient i rigorós, en un difícil context econòmic, amb l'objectiu d'introduir importants millores en l'activitat administrativa municipal a través de les noves tecnologies. La gestió dels nostres ajuntaments es converteix així en una font directa d'estalvi i permet reduir temps i terminis en els procediments”.

Font origina de la notícia(Obre en nova finestra)

• Cooperació interadministrativa
  • Ciutadà