La Plataforma Provincial de Notificacions Telemàtiques "Compareix", operativa des del primer trimestre de l'any 2011, permet a qualsevol ciutadà que s'hagi donat de alta, poder rebre la seva notificació electrònicament al mateix moment que es procedeix a la signatura de la mateixa. Aquest sistema de notificació no necessita cap tipus d'intervenció del servei de correus i a més elimina l'ús de paper, per tant, es tracta d'un servei més al ciutadà que estalvia despeses i és molt més respectuós amb el medi ambient.
La Diputació de Ciudad Real estalvia despeses amb la implantació de l'administració electrònica.
"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seva publicació. No es garanteix que continuïn actius actualment".
06 maig 2013
Resultats positius del Pla Estratègic per a la implantació de la Gestió Electrònica de Procediments Administratius en la Diputació Provincial de Ciudad Real i als ajuntaments de la província.
- Ciutadà
- Serveis electrònics
![Subscriu-te a la nostra Newsletter Subscriu-te a nostra Newsletter](/dam/jcr:39291559-a64f-40b4-82ba-e17bd880fe2b/banner-newsletter-pae.png)
![La teva opinió és important - Enquesta La teva opinió és important - Enquesta](/dam/jcr:34de006a-b33b-4b02-9247-7fe58af52a90/banner-encuesta.png)
![Subscriu-te a nostra Newsletter Subscriu-te a nostra Newsletter](/dam/jcr:39291559-a64f-40b4-82ba-e17bd880fe2b/banner-newsletter-pae.png)
![La teva opinió és important - Enquesta La teva opinió és important - Enquesta](/dam/jcr:34de006a-b33b-4b02-9247-7fe58af52a90/banner-encuesta.png)