L'Ajuntament de Mar espera estalviar 800.000 euros amb la gestió virutal de tràmits

• Opinar

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seva publicació. No es garanteix que continuïn actius actualment".

15 juliol 2013

L'administració electrònica permet obtenir documents oficials de forma automàtica.

Després de mesos de proves, ajustos i difusió entre el personal de l'Ajuntament, es posa a la disposició dels roqueteros la web ciudadano.aytoroquetas.org la nova oficina virtual que permetrà realitzar múltiples tràmits administratius sense desplaçar-se.

L'ambiciós projecte va ser presentat en societat pel regidor Francisco Gutiérrez, acompanyat dels tècnics Francisco Galindo i Diego Ruiz, que s'han encarregat de crear l'aplicació “amb programari lliure, per la qual cosa s'ha aconseguit reduir els costos un 90%”.

Font original de la notícia(Obre en nova finestra)

• Ciutadà
  • Serveis electrònics