L'Ajuntament de Palma llança una app que potencia el turisme.

• Opinar

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seva publicació. No es garanteix que continuïn actius actualment".

10 gener 2013

Els 12 milions de persones que cada any passen per Palma de Mallorca tenen un nou aliat: l'Ajuntament llança una app per afavorir i ajudar als turistes.

José Antonio García Busts, Coordinador General d'Economia , Hisenda i Innovació de l'Ajuntament de Palma i Gerent de l'Institut Municipal d'Innovació (IMI), presenta a través d'aquesta entrevista exclusiva a Telefónica l'app creada per l'Ajuntament amb l'objectiu d'afavorir i potenciar el turisme a la ciutat. L'app ha obtingut el primer premi en la categoria de "Innovació en la mobilitat amb els clients" concedit en el Mòbil Fòrum Conference 2012.

• Ciutadà