Esdeveniments

• online
  • 15 octubre 2020
  • 09:00

L'esdeveniment, organitzat per la Oficina de Publicacions de la Unió Europea, compte aquest any amb la col·laboració amb la Direcció general de Política Regional i Urbana de la Comissió.

EU Datathon 2020, el concurs de dades obertes de la UE, ha entrat en la seva etapa final. 12 equips de desenvolupadors estan afinant les seves aplicacions per a l'esdeveniment final del 15 d'octubre.

L'esdeveniment estarà completament en línia i està obert per a  inscripcions(Obre en nova finestra)  fins al 10 d'octubre.

L'edició d'aquest any de  EU Datathon(Obre en nova finestra)  va convidar a comunitats tecnològiques de tot el món a utilitzar les dades obertes de la UE per abordar quatre desafiaments de la Comissió Europea.

Està en joc el premi en metàl·lic de 100 000 euros i el premi Public Choice. A més, els equips augmentaran la seva visibilitat: el llançament final del seu treball tindrà lloc el 15 d'octubre en la XVIII  Setmana Europea de les Regions i Ciutats(Obre en nova finestra) .

Inscripció(Obre en nova finestra)

Programa(Obre en nova finestra)

Font original de l'esdeveniment(Obre en nova finestra)