Esdeveniments

Dia d'Internet

• Institut Nacional d'Administració Pública c/ Atocha, 106 - Aula Magna 28071 MADRID
  • 17 maig 2016
  • 09:30

Amb motiu del Dia d'Internet la DTIC organitza una jornada que es va a desenvolupar amb dues taules rodones en l'INAP el dia 17 de maig.

El Dia d'Internet té com a eix fonamental aquest any la privadesa de les dades, així que les dues taules tenen com a focus aquesta privadesa.

La primera taula tracta sobre la privadesa de les dades i el Pla de Transformació Digital de l'Administració General de l'Estat. Actuen com a ponents el Director de Tecnologies de la Informació i les Comunicacions, el Director de l'INAP, la Directora de l'Agència de Protecció de Dades, el President de la Fundació Big Data a Espanya i un representant del CCN.

La segona taula tracta sobre la privadesa de les dades, les xarxes socials i l'assetjament escolar. Participen el Director de l'Institut Nacional de Tecnologies Educatives del Professorat del Ministeri d'Educació i Cultura i Esports, la responsable de xarxes socials de la Policia, el coordinador internacional del la Agència Espanyola de Protecció de Dades, la professora titular de dret civil de la universitat de Múrcia i el cap del servei de Transparència de la Diputació de València.

Més informació sobre l'esdeveniment.(Obre en nova finestra)

Programa de l'esdeveniment(Obre en nova finestra)

La inscripció(Obre en nova finestra) pot realitzar-se fins a completar l'aforament.