Esdeveniments

MADdata: primer Datathon de l'Ajuntament de Madrid.

• MediaLab Prado C/Albereda, 15 Madrid
  • 27 setembre 2014

Everis i MadridEmprende organitzen el primer Open Datathon de Madrid, MADdata, la major competició de dades obertes, en un temps determinat i en un espai comú.

MADdata començarà el cap de setmana del 27 i 28 de setembre. El lloc triat per posar en pràctica tots els teus coneixements és el Medialab Prado, un laboratori ciutadà de producció, recerca i difusió de projectes culturals a la madrilenya Plaça de les Lletres, l'emplaçament perfecte per a aquest repte.

El període d'inscripció ja ha començat, i romandrà obert fins al 21 de setembre o fins a completar aforament.

El dimecres 7 demaig , s'ha celebrat en el Madrid International Lab un esdeveniment d'informació on s'han pogut aclarir els dubtes relatius a la participació en MADdata, i un taller sobre tecnologies Big Data amb motiu de la BIG DATA WEEK que s'ha celebrat la setmana del 5 de maig

Qui pot participar? emprendedores, desarrolladores de apps, diseñadores, periodistas de datos e innovadores sociales.

La competició consisteix a crear solucions innovadores a partir de l'ús de dades obertes. MADdata posarà a la disposició de cada participant dades de la ciutat de Madrid, procedents del portal de dades obertes de l'Ajuntament, de serveis públics, de transport i mobilitat i de xarxes socials. Aquestes dades estaran disponibles per a tots els participants i van a ser enriquits a través de capacitats analítiques i Big Data.

El premi està dividit en tres categories: innovació empresarial, innovació social i visualització de dades.

MADdata repartirà 15.000 € en premis.

En Medialab - Prado (Obre en nova finestra) se celebrarà l'esdeveniment start del que sortiran 5 finalistes per cada categoria que disputaran la fase race.

Font original de l'esdeveniment: http://www.maddata.es/(Obre en nova finestra)

• Govern obert, Informes i Estudis