Esdeveniments

Seminari INAP - Desafiaments de l'Agenda Digital per 2014 des d'una perspectiva internacional: Identitat Electrònica, Seguretat informàtica i protecció de dades, Cloud Computing.

• INAP - C/ Atocha, 106, Madrid
  • 10 juny 2014

Objectius

1. Proporcionar una breu visió de la situació de l'Agenda Digital Europea basant-se en el benchmarking anual que la Comissió Europea publica al maig de
    cada any.
  2. Presentar el reglament de "Reconocimento Mututo d'IdentidadesElectrónicas" que segueix en aquest moment el procés legislatiu entre el Parlament Europeu i el Consell, posant en relleu les orientacions i els temes en discussió. Al mateix temps, presentar la visió de diverses administracions públiques de la UE, incloent l'espanyola, sobre el tema.
  3. Presentar la directiva europea sobre NIS (Network and Information Security) que segueix en aquest moment el procés legislatiu entre el Parlament Europeu i el Consell, posant en relleu les orientacions i els temes en discussió. Al mateix temps, presentar la visió de diverses administracions públiques de la UE ,incloent l'espanyola, sobre el tema.
  4. Presentar el Reglament Europeu sobre Privadesa i Protecció de Dades que segueix en aquest moment el procés legislatiu entre el Parlament Europeu i el Consell, posant en relleu les orientacions i els temes en discussió. Al mateix temps, presentar la visió de diverses administracions públiques de la UE, incloent l'espanyola, sobre el tema.
  5. Presentar les Estratègies Cloud de la Unió Europea i la situació actual dels treballs de l'European Cloud Partnership. Presentar les perspectives nacionals sobre l'adopció del Cloud en diverses administracions públiques de la UE incloent l'espanyola.

Dirigit a:

El curs es dirigeix a empleats públics pertanyents a cossos i escales dels subgrups A1 i A2, i personal laboral fix assimilat, que exerceixin llocs de treball relacionats amb les tecnologies de la informació i les comunicacions i les institucions europees.

Font original de l'esdeveniment(Obre en nova finestra)

• Cloud Computing
  • Identitat i Signatura electrònica