Esdeveniments

Festival de Dades Obertes de Gijón. 25-26 de gener .

• Gijón
  • 24 gener 2013

La Fundació CTIC Centre Tecnològic(Obre en nova finestra) , juntament amb l'Ajuntament de Gijón, ha convocat per als propers dies 25 i 26 de gener de 2013 el primer Festival de Dades Obertes(Obre en nova finestra) d'aquesta ciutat.

Aquesta iniciativa, organitzada amb la col·laboració, també, del Centre Municipal d'empreses(Obre en nova finestra) , té per objecte el foment d'idees per al desenvolupament d'aplicacions basades en la reutilització de dades públiques (entre ells, els publicats en datos.gijon.es(Obre en nova finestra) ).

A més, en el marc del projecte Open Data Lab Gijón(Obre en nova finestra) , aquesta activitat aspira a fomentar projectes capdavanters, a estimular l'activitat econòmica i, en general, a construir un model urbà més innovador, participatiu i pròxim a la ciutadania.

La participació en aquesta convocatòria ( veure les bases(Obre en nova finestra) ) és totalment gratuïta, prèvia inscripció(Obre en nova finestra) . Els organitzadors han publicat el programa(Obre en nova finestra) i obert una secció especial de Preguntes freqüents(Obre en nova finestra) sobre el Festival.

Font original(Obre en nova finestra)

• Programari Lliure