Com sol·licitar la creació d'una Comunitat?
Si desitja fer ús de l'eina de Comunitats per compartir informació entorn de/entorn d'un tema comú, pot sol·licitar-ho a través del Servei de suport de PAe- CTT indicant:
- Nom complet de la Comunitat
- Àlies: nom identificatiu per utilitzar en la url. Exemple: http://administracionelectronica.gob.es/es/comunidad/alias
- Nom complet del sol·licitant
- Nom d'usuari en el PAe (serà obligatori tenir marcat el check que permet la publicació de les seves dades en el directori de participants)
- Informació sobre la Comunitat: objectiu, breu descripció i tipus d'usuaris
- Quan la Comunitat estigui disponible, se li notificarà al sol·licitant perquè pugui completar i emplenar la resta d'informació relacionada abans de fer-la pública.
L'usuari sol·licitant de la Comunitat, una vegada acceptada la petició, serà assignat com Administrador de la mateixa. A partir d'aquest moment, podrà editar el seu contingut i gestionar els usuaris. Per a més informació pot consultar el document Guia Ràpida d'Ús – Comunitats disponible a través de l'enllaç.