Ja pot consultar l'informe
Hem elaborat l'informe sobre la base de la informació que proporcionen les instàncies de l'Administració General de l'Estat, Organismos Autónomos, Entidades Gestoras i Servicios Comunes de la Seguridad Social, Agencias Estatales, Entidades Públicas Empresariales i altres Organismes Públics. En ell analitzem diferents aspectes relacionats amb les despeses associades a les tecnologies de la informació i les comunicacions i amb l'avanç de l'administració electrònica.
Destaquem que la despesa total TIC va augmentar en només un punt respecte a 2015, aconseguint, en 2016, un 4,70% de la despesa total en l'àmbit analitzat. Dins d'aquesta despesa, ha estat la partida de despesa en serveis informàtics la que més ha augmentat, 10 punts respecte de 2015, fins a situar-se en un 56% del total; mentre que la partida de despeses de personal ha descendit 5 punts, situant la seva participació en un 22%.
El 63% de la despesa informàtica ho van aglutinar els Ministerios, d'Ocupació i Seguretat Social, Hisenda i Administracions Públiques i Justícia. No obstant això, el 64,5% de la despesa de personal ho van concentrar els dos primers Ministeris juntament amb Interior.
En aquesta edició, no publiquem l'informe
La Comissió d'Estratègia TIC (creada per Reial decret 806/2014, de 26 de setembre) té entre les seves funcions “actuar com a Observatori de l'Administració Electrònica i Transformació Digital" i és el responsable de l'elaboració de l'informe
Com a part de la nostra política RISP, podrà trobar les dades de l'informe
Descàrrega de l'Informe complet en el Observatori d'Administració Electrònica .