Ja pot consultar l'informe
Hem elaborat l'informe sobre la base de la informació que proporcionen les instàncies de l'Administració General de l'Estat, Organismos Autónomos, Entidades Gestoras i Servicios Comunes de la Seguridad Social, Agencias Estatales, Entidades Públicas Empresariales i altres Organismes Públics. En ell analitzem diferents aspectes relacionats amb les despeses associades a les tecnologies de la informació i les comunicacions i amb l'avanç de l'administració electrònica.
Destacamos que el gasto total TIC aumentó en sólo un punto respecto a 2015, alcanzando, en 2016, un 4,70% del gasto total en el ámbito analizado. Dentro de este gasto, ha sido la partida de gasto en servicios informáticos la que más ha aumentado, 10 puntos respecto de 2015, hasta situarse en un 56% del total; mientras que la partida de gastos de personal ha descendido 5 puntos, situando su participación en un 22%.
El 63% de la despesa informàtica ho van aglutinar els Ministerios, d'Ocupació i Seguretat Social, Hisenda i Administracions Públiques i Justícia. No obstant això, el 64,5% de la despesa de personal ho van concentrar els dos primers Ministeris juntament amb Interior.
En aquesta edició, no publiquem l'informe
La Comissió d'Estratègia TIC (creada per Reial decret 806/2014, de 26 de setembre) té entre les seves funcions “actuar com a Observatori de l'Administració Electrònica i Transformació Digital" i és el responsable de l'elaboració de l'informe
Com a part de la nostra política RISP, podrà trobar les dades de l'informe
Descàrrega de l'Informe complet en el Observatori d'Administració Electrònica .