accesskey_mod_content

Més d'un milió de registres efectuats a través del Registre Electrònic en 2018

  • Escoltar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Noticia disponible únicamente con fines históricos y de hemeroteca. La información y enlaces mostrados se corresponden con los que estaban operativos a la fecha de su publicación. No se garantiza que continúen activos actualmente".

31 gener 2019

Des de l'entrada en vigor de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques a l'octubre de 2016, l'ús d'aquest servei electrònic no ha deixat de créixer.

Durant l'any 2018 s'ha incrementat notablement l'ús del Registre Electrònic per a la remissió d'escrits, sol·licituds i comunicacions per via electrònica per part de ciutadans i subjectes obligats.

El volum total de registres remesos per ciutadans i subjectes obligats a través del Registre Electrònic durant 2017 va ser de 405.850 registres. En 2018 ha ascendit a 1.010.882, és a dir, més del doble respecte a l'any anterior.

Total anual presentacions en  el Registre Electrònic
2018 1.010.882
2017 405.850


El màxim mensual de registres presentats en 2018 es va produir en el mes d'octubre amb 121.663 registres per via electrònica enfront dels  47.576 en el mateix mes de l'any anterior. Amb la xifra d'octubre de 2018 s'ha aconseguit el record mensual des de l'inici del servei.

Evolució del nombre de registres des de 2016 (acumulat)

Evolució del nombre de registres des de 2016 (acumulat)

Evolució mensual del nombre de registres 2017-2018

Evolució mensual del nombre de registres 2017-2018

Any 2018
Desembre Novembre Octubre Setembre Agost Julio Juny Maig Abril Març Febrer Gener
100.627 114.546 121.663 85.969 76.994 88.769 85.099 90.519 75.386 64.723 57.242 49.345

El Registre Electrònic resideix a la seu electrònica del Punt d'Accés General(Obre en nova finestra) i permet presentació de documents per a la seva tramitació amb destinació a qualsevol òrgan administratiu  d'Administracions Públiques que estiguin integrades en Sistema d'Interconnexió de Registres . Per a la presentació per aquesta via actualment es requereix DNI electrònic certificat electrònic en vigor. Les presentacions pel Registre Electrònic seran ateses sempre que no existeixi un procediment electrònic específic o un formulari normalitzat a les corresponents seus electròniques de les Administracions Públiques destinatàries.

  • Serveis electrònics