Cinc solucions espanyoles entre les seleccionades per als Premis Sharing & Reuse 2019

30 abril 2019

Una vez cerrado el plazo el pasado 12 de marzo, se han hecho públicos la lista de las candidaturas seleccionadas para los Premios Sharing and Reuse, en la que figuran cinco soluciones españolas de un total de 16.

De les 68 solucions presentades als Premis Sharing & Reuse 2019(Obre en nova finestra) , 54 de ellas pasaron el filtro para ser tomadas en consideración  en una fase final. De éstas, 16 fueron las solucions que van superar les tres etapes(Obre en nova finestra) de seleccion:

• Prueba de elegibilidad realizada por el Equipo de premios de Sharing & Reuse. Se identificaron 54 soluciones elegibles.
  • Evaluación por el Comité de Evaluación en dos subcomités: el de Servicios de TI compartidos y el de Software de código abierto. El resultado de este paso fueron las 31 soluciones preseleccionadas.
  • Avaluació final per part del jurat.

Les categories

• El programari de codi obert més innovador.
  • Programari de codi obert amb el major impacte en ciutadans o empreses.
  • Els serveis de TU compartits més innovadors (comunament desenvolupats o compartits)
  • Serveis de TU compartits (comunament desenvolupats o compartits) amb el major impacte en ciutadans o empreses

Les solucions premiades es coneixeran en Conferència Sharing & Reuse(Obre en nova finestra) que tindrà lloc a Bucarest el proper 11 de juny.

• Infraestructures i serveis comuns