Estabilitat i millorança en els serveis públics (2016)
01 gener 2016
Realiza: Agencia Estatal de Evaluación de las Políticas Públicas y la Calidad de los Servicios (AEVAL).- Edita: Ministerio de Hacienda y Administraciones Públicas, AEVAL. Colección "Informes" ; enero de 2016. NIPO: 632-16-003-0
-
NOTA: Com altres anys, també s'analitzen detalladament les opinions i hàbits dels ciutadans en relació amb els serveis públics de caràcter administratiu i amb l'administració electrònica. Finalment, s'estudia en aquesta ocasió la percepció ciutadana sobre la implementació de la Llei 19/2013, de 9 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern.
- Ciutadà
- Govern obert, Informes i Estudis
- Serveis electrònics
Qualitat i sostenibilitat dels serveis públics (2015)
01 gener 2015
Publicat al gener de 2015.- NIPO: 632-15-001-5
-
NOTA: Un altre dels aspectes destacats en l'Informe és que els serveis administratius, tant presencials com a electrònics, segueixen sent ben valorats pels ciutadans. El canal presencial és encara el preferit, encara que continua l'augment en la utilització de l'administració electrònica. A més, en 2014 es trenca la tendència a l'estabilització en l'ús de la i-administració.
- Ciutadà
- Govern obert, Informes i Estudis
- Serveis electrònics
Qualitat dels Serveis Públics en temps d'austeritat (2014)
01 març 2014
Publicat al març de 2014.- NIPO: 632-14-003-1
Qualitat dels Serveis Públics i les actituds dels ciutadans cap a les mesures modernizadoras de l'Administració Pública (2013)
01 juny 2013
Publicat al juny de 2013.- NIPO: 632-13-010-2
-
NOTA: En aquest document s'analitza l'evolució fins a l'any 2012 de la satisfacció dels espanyols respecte a diferents polítiques i serveis públics i la seva opinió sobre la despesa pública en els mateixos. A més, en la segona part d'aquest treball, s'estudien amb especial atenció les opinions i hàbits dels ciutadans en relació amb els serveis públics de caràcter administratiu i, en particular, amb l'administració electrònica.
La importància dels serveis públics en el benestar dels ciutadans (2012)
01 maig 2013
Publicat al maig de 2013.- NIPO: 6632-13-008-4
-
NOTA: El presente informe se realiza sobre la base de la información obtenida a partir del estudio Calidad de los Servicios Públicos, realizado por AEVAL en colaboración con el CIS y cuyo trabajo de campo se realizó en el año 2011. Este informe continúa la serie iniciada en 2009 por el Observatorio de la Calidad de los Servicios Públicos de AEVAL.
L'Administració Pública segons el parer dels ciutadans (2011)
01 juny 2011
Publicat al juny de 2011.- NIPO: 851-11-013-X
Agenda Pública i Satisfacció amb els Serveis Públics en l'Estat Autonòmic (2010)
01 abril 2011
Publicat [abril de 2011], NIPO: 851-11-005-9
Informe sobre la percepció social dels Serveis Públics a Espanya (1985-2008)
01 desembre 2009
Publicat al desembre de 2009.- NIPO: 012-09-016-4.
-
NOTA: En un Estat democràtic els serveis són d'i per a la ciutadania. A l'exigència d'eficàcia, eficiència i equitat en la prestació de serveis públics ha d'afegir-se la legitimitat d'exercici. Per aquesta raó ja fa anys que s'utilitzen estudis d'opinió per avaluar l'impacte de les polítiques públiques, sent una activitat no només desitjable sinó que cal impulsar des de les organitzacions públiques.
Percepció ciutadana del funcionament dels serveis públics (2006)
01 juliol 2007
Una valoració dels resultats de l'enquesta conjunta del C.I.S. i l'Agència d'Avaluació i Qualitat. Publicat [juliol de 2007].- NIPO: 331-07-018-6 (Papers 5/2017)