El 16 de juliol de 2020 ha entrat en vigor la Resolución de 8 de julio de 2020, de la Secretaría de Estado de Política Territorial y Función Pública , per la qual s'estableixen nous models de títols administratius i fulles de servei en format electrònic del personal inclòs en l'àmbit del Registre Central de Personal.
D'acord amb la citada resolució, els títols de funcionaris de carrera i les fulles de servei del personal funcionari interí, eventual i laboral no s'elaboraran a partir d'aquesta data en paper i passaran a emetre's exclusivament en format electrònic. Els títols i fulles de servei podran ser descarregats pels interessats des de Carpeta Ciutadana , la seu electrònica de Funciona i el Portal Funciona . Asimismo, los órganos de personal competentes podrán acceder a dichos documentos en el Registro Central de Personal.
Aquest avanç tecnològic ha estat implementat per la Secretaria General d'Administració Digital en col·laboració amb la Secretaria d'Estat de Política Territorial i Funció Pública. Substitueix l'únic original imprès en paper de la Fàbrica Nacional de Moneda i Timbre per un document electrònic signat amb segell d'òrgan, custodiat en l'expedient personal de l'empleat públic.
A més comporta una posada a la disposició d'aquests documents amb molta més antelació per als empleats públics i els òrgans de personal, reduint la càrrega de treball i la possibilitat d'errors, i permetent una gestió documental més eficient i sostenible mediambientalment.