Aquest decret vol contribuir a aconseguir una Administració eficaç, amb una oferta de serveis de qualitat i accessibles per diferents canals; una Administració oberta que promogui la transparència, la participació i la col·laboració; una Administració eficient que millori la gestió i adeqüi l'organització, simplifiqui els procediments i actualitzi la tecnologia.
Publicat el Decret 225/2014, de 14 d'octubre, de règim jurídic d'administració electrònica de la Comunitat Autònoma d'Extremadura
"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seva publicació. No es garanteix que continuïn actius actualment".
23 octubre 2014
Amb el present decreto la Junta d'Extremadura aborda la construcció del seu model específic d'administració electrònica a través de la regulació dels elements que la conformen: registre electrònic, expedient electrònic, gestió electrònica de procediments, arxiu electrònic, el registre de representants.
- Serveis electrònics
![Subscriu-te a la nostra Newsletter Subscriu-te a nostra Newsletter](/dam/jcr:39291559-a64f-40b4-82ba-e17bd880fe2b/banner-newsletter-pae.png)
![La teva opinió és important - Enquesta La teva opinió és important - Enquesta](/dam/jcr:34de006a-b33b-4b02-9247-7fe58af52a90/banner-encuesta.png)
![Subscriu-te a nostra Newsletter Subscriu-te a nostra Newsletter](/dam/jcr:39291559-a64f-40b4-82ba-e17bd880fe2b/banner-newsletter-pae.png)
![La teva opinió és important - Enquesta La teva opinió és important - Enquesta](/dam/jcr:34de006a-b33b-4b02-9247-7fe58af52a90/banner-encuesta.png)
0 Comentaris
No hi ha comentaris