L'Ajuntament de Rincón de la Victòria treballa en la implantació de l'Administració Electrònica.

• Opinar

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seva publicació. No es garanteix que continuïn actius actualment".

16 abril 2013

Se trata de un nuevo modelo de organización que tiene como objetivo la modernización de la gestión administrativa.

Segons ha indicat l'edil, “la implantació de l'Administració Electrònica serà molt interessant per als ciutadans i les empreses proveïdores, ja que podran realitzar tràmits telemàtics durant les 24 hores del dia sense haver de desplaçar-se fins a l'Ajuntament. Serà un nou entorn de relació amb ciutadans i empreses”.

Per a això, s'habilitarà una Carpeta Ciutadana, on el ciutadà que sol·liciti l'alta podrà consultar rebuts i expedients expedir cartes de pagament, autoliquidar les taxes de diferents escoles municipals, gestionar queixes i suggeriments o abonar taxes de noces i guals, entre altres tràmits.

També hi haurà una Carpeta del Proveïdor a la disposició de les empreses que ho sol·licitin on podran consultar factures, fiances i avals, gestionar sol·licituds sobre documentació o comptes bancaris i sol·licitar documents diversos.

Font original de la notícia(Obre en nova finestra)

• Ciutadà
  • Empresa