accesskey_mod_content

Esdeveniments

  • Escoltar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

Expedient electrònic (V): Gestión Documental i Digitalització

  • Associació de la Premsa de Madrid. c/ Claudio Coello, 98. 28010 Madrid. (Metro Núñez de Balboa).
  • 01 juliol 2015

Amb la participació del Ministeri d'Hisenda i Administracions Públiques, Ministeri de Justícia, Institut Nacional d'Estadística, Ajuntament de Cartagena, Ajuntament d'Arganda del Rei, Diputació de Ciudad Real, Universitat Pompeu Fabra i ENRESA.

INSCRIPCIONS(Obre en nova finestra) : Sector Públic: Gratis.

Programa:

09:00  Acreditació.  Entrega d'Identificador personal i documentació.

09:30  Bienvenida
D. José García Méndez. Director. Revesteixi Societat de la Informació.

Mesa 1

09:40 Política de Gestió de Documents Electrònics
D. Gerardo Bustos Pretel.
Subdirector General de Información, Documentación y Publicaciones. Secretaría General Técnica. Ministerio de Hacienda y Administraciones Públicas.

09:55 Aplicació pràctica de la tecnologia semàntica
D. Iñigo Landa.
Director Soluciones Documentales. Serikat.

10:10 Documents electrònics, Esquema de metadades i model de Política
D. Miguel Angel Amutio Gómez.
Sotsdirector Adjunt de Coordinació d'Unitats TIC. Adreça de Tecnologies de la Informació i les Comunicacions. Ministeri d'Hisenda i Administracions Públiques.

10:25 Expedient Judicial electrònic
D. José Luis Hernández Carrión.
Subdirector General Adjunto de Nuevas Tecnologías de la Justicia. Vocal del Comité Técnico Estatal de la Administración Judicial Electrónica. Secretaría General de la Administración de Justicia. Ministerio de Justicia.

10:40 Torn de preguntes.
11:30  Café Descanso.

Mesa 2

12:00  D. Francisco Jaqueti Fuster.
Cap d'Area d'Administració Electrónca. Sotsdirecció General de Tecnologies de la Informació i Comunicacions. Institut Nacional d'Estadística. Ministeri d'Economia i Competitivitat.

12:15 IBM
(pendent de designació)

12:30  Dª María Sánchez Rodríguez.
Encarregada de l'Area d'Arxius Administratius. Enresa.

12:45  Dª Eva Roca Marqués.
Responsable de l'Arxiu. Universitat Pompeu Fabra.

13:00 Torn de preguntes.

Mesa 3

13:15  D. Luis de Juan Casero.
Vicesecretario General. Diputació de Ciudad Real.

13:30  D. Julio Cerdà.
Cap de Servei d'Arxius i Gestión Documental. Ajuntament d'Arganda del Rei.

13:45  D. Alejandro Delgado Gómez.
Archivero. Servei d'Arxiu i Biblioteques de l'Ajuntament de Cartagena.

14:00  Herramientas per a la gestió del document i expedient electrònic
D. Aitor Galleda Contreras.
Sotsdirector General d'Impuls de l'Administració Digital i Servei al Ciudadano. Adreça de TIC. Ministeri d'Hisenda i Administracions Públiques.

14:15 Torn de preguntes.

14:45  Final.

Font original de l'esdeveniment(Obre en nova finestra)

  • Interoperabilitat i Normalització