El Consell Superior d'Administració Electrònica ve elaborant aquest informe amb periodicitat biennal des de 1988. L'àmbit de l'estudi comprèn l'Administració General de l'Estat i l'Administració Local. En el primer cas l'estudi és exhaustiu incloent les Organitzacions Central, Territorial i Exterior de l'Administració General de l'Estat, Organismes Autònoms, Entitats Gestores i Serveis Comuns de la Seguretat Social, Agències Estatals,Entitats Públiques Empresarials i altres Organismes Públics. En l'àmbit local s'inclou en l'estudi informació relativa a Diputacions Provincials i Forals, Cabildos i Consells Insulars i Municipis de més de 500 habitants. La informació relativa a l'àmbit de Municipis s'avalua mitjançant un mostreig estratificat segons nombre d'habitants i àrea geogràfica en el qual s'investiguen amb caràcter exhaustiu els estrats relatius a Municipis amb més de 30.000 habitants.
En l'àmbit de l'Administració Autonòmica es duu a terme anualment un estudi sobre Administració Electrònica elaborat pel Grup de Treball “Observatori d'Administració Electrònica” depenent de la Conferència Sectorial d'Administració Pública que es publica també en l'Observatori d'Administració Electrònica.
Les xifres recollides en l'informe es publiquen també en els formats procesables XLSX i ODS que formen part de la nostra política RISP i que es troben disponibles des del portal datos.gob.es
Descàrrega de l'Informe complet en Observatori d'Administració Electrònica