accesskey_mod_content

El Ple de Guadalajara aprova la creació d'un Portal de Transparència Municipal.

  • Opinar
  • Escoltar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seva publicació. No es garanteix que continuïn actius actualment".

05 febrer 2013

Contindrà informació comptable i pressupostària sobre assumptes municipals.

El futur Portal de Transparència Municipal, aprovat per unanimitat en el ple del passat divendres, proposa la creació d'una Comissió Especial de Transparència Municipal composta per representants de tots els grups polítics. L'objectiu d'aquest nou Portal de Transparència Municipal és oferir informació sobre la Corporació Municipal en assumptes relatius als càrrecs electes i el personal de l'Ajuntament, sobre l'organització i patrimoni d'Ajuntament, sobre normes i institucions municipals.

També servirà per informar al ciutadà que sol·liciti el registre en pàgina web de l'Ajuntament, sobre diversos aspectes com el Reglament de Participació Ciutadana, consells municipals de barri, corts de tráfico, situació mediambiental de la ciutat etc. En aquest Portal de Transparència Municipal tindrà cabuda també la informació comptable i pressupostària, transparència referent als ingressos i despeses municipals, en els deutes municipals així com els procediments de contractació i les relacions i operacions amb proveïdors i contractistes.

Font original de la notícia(Obre en nova finestra)

  • Govern obert, Informes i Estudis

0 Comentaris

No hi ha comentaris