accesskey_mod_content

El Consistori de Guardamar implanta amb èxit l'Administració electrònica a l'Ajuntament.

  • Opinar
  • Escoltar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seva publicació. No es garanteix que continuïn actius actualment".

29 gener 2013

La implantació de l'Administració Electrònica a l'Ajuntament de Guardamar del Segura ha rebut la qualificació d'èxit per part d'Espúblico, l'empresa proveïdora d'aquest servei en més de 500 municipis de tota la geografia espanyola.

Los responsables de Espúblico destacan "el gran impulso brindado desde los Departamentos de Secretaría e Intervención, reforzado desde Alcaldía, para extender la tramitación y la firma electrónica entre los trabajadores del Ayuntamiento, que han demostrado una gran capacidad de adaptación y trabajo".

El proyecto arrancó en septiembre de 2012, poco después de la adhesión del Ayuntamiento de Guardamar al Plan de Modernización de los ayuntamientos de la provincia de Alicante, y en tiempo récord, a principios de diciembre, la práctica totalidad de expedientes administrativos que se gestionaban en el Ayuntamiento, se realizaban a nivel electrónico.

La implantació de l'Administració Electrònica, permet entre altres avantatges, un considerable estalvi de paper en els tràmits interns, que ara es realitzen a nivell electrònic evitant multitud de còpies entre els diferents departaments municipals, que poden accedir a la documentació a través dels ordinadors. El sistema informàtic a més, millora substancialment el seguiment de tota la documentació municipal i agilita la tramitació dels expedients administratius, millorant el temps de resposta de l'administració local a les sol·licituds dels ciutadans.

Font original de la notícia(Obre en nova finestra)

  • Serveis electrònics

0 Comentaris

No hi ha comentaris