accesskey_mod_content

L'Ajuntament de Gijón estalvia 17.000 euros en l'enviament de correus certificats gràcies a l'oficina virtual.

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seva publicació. No es garanteix que continuïn actius actualment".

29 abril 2013

La junta de govern va aprovar la signatura d'un conveni de col·laboració amb el Ministeri d'Hisenda i Administracions Públiques per adherir-se a l'Oficina de Registre Virtual.

Fuentes del consistori expliquen que durant l'exercici de 2012, des de l'Ajuntament es van enviar per correu certificat un total de 6.208 registres al Ministeri. Es calcula que la despesa d'aquests enviaments va ser de gairebé 23.600 euros. El conveni que ara se signa té un cost de 6.700 euros a l'any, amb el que s'aconsegueix aquest estalvi de 17.000 euros.

Font original de la notícia(Obre en nova finestra)

 

  • Ciutadà
  • Serveis electrònics
Punt d'Accés General
 
Punt d'Accés General