accesskey_mod_content

El Ayuntamiento de Rincón de la Victoria trabaja en la implantación de la Administración Electrónica.

  • Opinar
  • Escoltar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Noticia disponible únicamente con fines históricos y de hemeroteca. La información y enlaces mostrados se corresponden con los que estaban operativos a la fecha de su publicación. No se garantiza que continúen activos actualmente".

16 abril 2013

Es tracta d'un nou model d'organització que té com a objectiu la modernització de la gestió administrativa.

Segons ha indicat l'edil, “la implantació de l'Administració Electrònica serà molt interessant per als ciutadans i les empreses proveïdores, ja que podran realitzar tràmits telemàtics durant les 24 hores del dia sense haver de desplaçar-se fins a l'Ajuntament. Serà un nou entorn de relació amb ciutadans i empreses”.

Para ello, se habilitará una Carpeta Ciudadana, donde el ciudadano que solicite el alta podrá consultar recibos y expedientes expedir cartas de pago, autoliquidar las tasas de diferentes escuelas municipales, gestionar quejas y sugerencias o abonar tasas de bodas y vados, entre otros trámites.

També hi haurà una Carpeta del Proveïdor a la disposició de les empreses que ho sol·licitin on podran consultar factures, fiances i avals, gestionar sol·licituds sobre documentació o comptes bancaris i sol·licitar documents diversos.

 

Font original de la notícia(Obre en nova finestra)

  • Ciutadà
  • Empresa
  • Serveis electrònics