O Ministerio de Política Territorial presenta o Plan "A Administración preto de ti"

• Escoitar
  • Copiar

04 novembro 2022

Este programa-piloto beneficiará a 7,5 millóns de habitantes de pobos pequenos ao recibir servizos da Administración Xeral do Estado nos seus concellos.

A ministra de Política Territorial presentou o Plan "A Administración preto de ti", que ten como fin "facilitar que os habitantes dos pobos non teñan que desprazarse e poidan realizar os trámites desde o seu municipio". O obxectivo do Goberno é achegar a Administración á cidadanía para fortalecer a cohesión social e territorial, combater a fenda dixital e reforzar a igualdade de oportunidades, segundo a ministra, "transformando o noso país e facendo unha Administración máis útil e próxima".

O Plan beneficiará a máis de 7,5 millóns de persoas, das que máis de dous millóns, case o 30%, son maiores de 60 anos. A primeira fase de "A Administración preto de ti", impulsada polo Ministerio de Política Territorial conxuntamente co Ministerio de Asuntos Económicos e Transformación Dixital, aplicarase en máis de 3.200 municipios. Será en municipios que contan entre 500 e 8.000 habitantes e nalgunhas provincias, como Guadalaxara, Soria e Teruel, con máis núcleos de poboación dispersos, tamén se aplicará en municipios con menos de 500 habitantes.

Os cidadáns só terán que desprazarse ao seu concello para contar coa súa firma dixital, coa que poderán acceder aos trámites e servizos dixitais, evitando desprazamentos innecesarios e o custo económico que representan. O obxectivo é informar a cidadáns e cidadás dos trámites e prestacións, acompañarlles, axudarlles, orientarlles para un mellor aproveitamento da Administración e combater as fendas dixitais, territoriais e de xénero.

O Goberno impulsa "A Administración preto de ti" para mellorar a eficacia do servizo que xa presta no territorio, achegándoo á cidadanía. Facilitarase o acceso á carta de servizos públicos dispoñible, informarase as vantaxes do Cartafol Cidadán(Abre en nova xanela) , cuxa aplicación móbil en fase piloto(Abre en nova xanela) foi lanzada polo Goberno, facilitarase á cidadanía obter os medios de identificación e firma dixital, que permitan acceder aos servizos públicos sen ter que desprazarse.

Haberá asistencia aos cidadáns para tramitar 'in situ' as súas solicitudes sobre os servizos que prestan delegacións, subdelegacións e direccións Insulares, e facilitarase así mesmo información sobre os servizos máis demandados.

A ministra animou a alcaldes e alcaldesas a activar este mecanismo, que será moi beneficioso para os seus veciños e veciñas, que "poderán realizar xestións sobre a xubilación, coñecer a vida laboral, os puntos do carné de conducir ou os mozos acceder ao bono cultural".

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

• Cidadán