O Desafío Achega 2021 desenvólvese baixo a lema: “O valor do dato para a saúde e o benestar dos cidadáns”

• Escoitar
  • Copiar

17 xaneiro 2022

A cuarta edición do Desafío Achega, preséntase co obxectivo de captar, analizar e utilizar a intelixencia dos datos no desenvolvemento de solucións para a prevención, o diagnóstico, o tratamento, o seguimento e a xestión dos aspectos relacionados coa saúde e os estilos de vida dos cidadáns.

A finalidade do Desafío Achega é identificar e recoñecer novas ideas e prototipos que melloren a eficiencia nun determinado sector de actividade con solucións baseadas no uso de datos, nas que os datos abertos estean presentes; é por tanto, un proceso de innovación onde os participantes desenvolven proxectos, partindo dunha necesidade real (a idea) para tentar buscar unha solución apoiándose no uso adecuado dos datos dispoñibles (o prototipo).

Tal e como se indica nas Condicións para participar no Desafío Achega 2021(Abre en nova xanela) , a convocatoria ten por obxecto premiar ideas e prototipos que identifiquen novas oportunidades de captar, analizar e utilizar a intelixencia dos datos no desenvolvemento de solucións para o coidado da saúde e o benestar dos cidadáns.

Inscríbeche antes do 15 de febreiro de 2022 ás 13:00h.

O Desafío Achega desenvólvese en dúas dúas fases(Abre en nova xanela) :

• FASE I: Concurso de ideas.
  • FASE II: Desenvolvemento do prototipo e exposición presencial.

Na Fase I, os participantes enviarán as súas ideas e levará a cabo a selección de ata dez das mellores ideas presentadas, de acordo con o procedemento de avaliación descrito nas Bases.

Poderán participar persoas físicas ou xurídicas con domicilio social na Unión Europea, de forma individual ou de forma conxunta como equipo. No caso de tratarse dunha persoa xurídica ou equipo, elixirase un portavoz.

Aínda que só aceptarase unha idea por participante, unha mesma persoa pode presentar varias ideas como integrante de equipos diferentes.

Toda idea presentarase en castelán e deberá cumprir coas seguintes condicións:

• Desenvolverase no contexto de aspectos relacionados coa saúde ou o benestar dos cidadáns.
  • Virá asociada ao uso de datos xerados polas Administracións Públicas, xa sexan nacionais ou internacionais, así como outros datos procedentes de entidades públicas ou privadas, con carácter opcional.
  • Irá acompañada dun vídeo descritivo da idea de entre 120 e 180 segundos de duración. O vídeo deberá estar gravado en castelán e en horizontal, preferiblemente en formato mp4 e o seu peso non superará o 25Mb.
  • A idea non sería premiada anteriormente.
  • Trátase dunha idea orixinal, é dicir, non existía asociada a unha solución, sexa comercial ou non comercial, previamente ao seu desenvolvemento por parte do participante no marco do Desafío.

Na Fase IIos participantes cuxas ideas fosen seleccionadas na fase anterior, desenvolverán o prototipo e presentarano ante os membros do Xurado, de acordo con o procedemento de avaliación descrito nas Bases.

Todo prototipo deberá cumprir coas seguintes condicións:

• A documentación relacionada deberá estar en castelán.
  • O prototipo non sería premiado anteriormente.
  • O prototipo debe ser orixinal, é dicir, non existía asociado a unha solución, sexa comercial ou non comercial, previamente ao seu desenvolvemento por parte do solicitante no marco do Desafío.

Imagen explicada en el párrafo siguiente

No presente Concurso “Desafío Achega 2021” premiaranse o tres prototipos que obteñan a mellor valoración do Xurado segundo os criterios de avaliación establecidos, sendo as súas dotacións:

• Primeiro clasificado: 5.000 €
  • Segundo clasificado: 4.000
  • Terceiro clasificado: 3.000

Ver máis detalle no documento oficial de as bases reguladoras

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

• Información e datos do sector público