" /> PAe - Novo informe sobre a percepción da Calidade dos Servizos Públicos en España
accesskey_mod_content

Novo informe sobre a percepción da Calidade dos Servizos Públicos en España

  • Escoitar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

29 marzo 2016

A AEVAL, Axencia de Avaliación e Calidade, publica o seu novo informe anual co título "Estabilidade e melloría nos servizos públicos"

A Axencia Estatal de Avaliación das Políticas Públicas e a Calidade  dos Servizos (AEVAL) publica a última entrega do seu Informe sobre a percepción da Calidade dos Servizos Públicos.

Neste documento abórdase a análise da percepción dos residentes en España con respecto a distintas políticas e servizos públicos e a súa evolución nos últimos anos. En concreto, estúdase en 2015 a importancia que os cidadáns conceden aos servizos públicos e o grao de satisfacción cun amplo abanico de políticas e servizos sectoriais. Este informe pon de manifesto que mellora lixeiramente a percepción dos españois achega do funcionamento dos servizos públicos e aumenta o volume de cidadáns que acoden ás oficinas da Administración Pública.

Como outros anos, tamén se analizan en detalle as opinións e hábitos dos cidadáns en relación cos servizos públicos de carácter administrativo e coa administración electrónica. Concretamente o capítulo IV céntrase en "A cidadanía e a administración electrónica" analizando diferentes variables como o uso dos servizos electrónicos fronte a outras modalidades de acceso (presencial, teléfono, correo ou fax), as webs máis utilizadas, tipo de acción realizada e frecuencia de uso, e a satisfacción e as oportunidades de mellora da administración electrónica a xuízo dos cidadáns.

Segundo reflicte este estudo, un 75% dos cidadáns considera atoparse satisfeito ou moi satisfeito cos servizos da administración electrónica.

Ademais,se se comparan os niveis xerais de satisfacción dos usuarios segundo as diferentes canles de contacto coas administracións públicas, os niveis máis elevados conséguense no acceso por internet seguidos de preto pola tramitación presencial (73%). A diferenza máis importante prodúcese con respecto a a  atención telefónica ou por correo e fax, sobre todo nos casos nos que se atopa totalmente automatizada.

Por último, estúdase nesta ocasión a percepción cidadá acerca da implementación da Lei 19/2013, do 9 de decembro, de transparencia, acceso á información pública e bo goberno, fundamentalmente o grao de coñecemento das medidas recollidas no texto lexislativo e a valoración dos cidadáns sobre a súa posta en funcionamento.

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

  • Secretaria Xeral de Administracion Dixital e Observatorio de Administracion Electronica