A Federación Española de Municipios e Provincias aproba a Ordenanza Tipo de Procedemento Administrativo Electrónico

• Escoitar

15 decembro 2016

La ordenanza reguladora del procedimiento administrativo común electrónico en la administración local responde principalmente a la necesidad de adaptación a las nuevas leyes 39/2015 y 40/2015, así como a la de Transparencia.

A ordenanza reguladora do procedemento administrativo común electrónico na administración local(Abre en nova xanela) es un modelo tipo que aplicada a una administración local concreta tiene como objeto el desarrollo del procedimiento administrativo común para la gestión administrativa de la misma y cuya tramitación se realizará, en todo caso, por medios electrónicos, en aplicación de las Leyes Lei 39/2015, do 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas(Abre en nova xanela) e a Lei 40/2015, do 1 de outubro, de Réxime Xurídico do Sector Público(Abre en nova xanela)

A Ordenanza regula as condicións e os efectos xurídicos da utilización das tecnoloxías da información na actividade administrativa, nas relacións entre a administración local onde se aplique e o resto de entidades integrantes do sector público, así como nas relacións coa cidadanía co fin de garantir os seus dereitos e, en especial, a regulación das condicións e os efectos xurídicos do uso dos medios electrónicos na tramitación dos procedementos administrativos. Así mesmo establece os principios reguladores da incorporación dos trámites e dos procedementos administrativos municipais á tramitación por vía electrónica.

La Ordenanza se organiza en nueve Títulos, además de las disposiciones adicionales, transitorias y finales:

• TÍTULO I. DISPOSICIÓNS XERAIS
  • TÍTULO II. O PROCEDEMENTO ADMINISTRATIVO ELECTRÓNICO
  • TÍTULO III. A SEDE ELECTRÓNICA
  • TÍTULO IV. IDENTIFICACIÓN E FIRMA ELECTRÓNICA
  • TÍTULO V. A DIFUSIÓN E ACCESO DA INFORMACIÓN  ADMINISTRATIVA A través de MEDIOS ELECTRÓNICOS
  • TÍTULO VIN. O REXISTRO ELECTRÓNICO
  • TÍTULO VII. NORMAS ESPECÍFICAS DE LICITACIÓN ELECTRÓNICA
  • TÍTULO VIII. NORMAS SOBRE ORGANIZACIÓN
  • TÍTULO IX. COMUNICACIÓNS ELECTRÓNICAS INTERNAS

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

• Cidadán