A Deputación de Segovia lanza unha app para que os seus alcaldes asinen desde o móbil

• Escoitar

01 decembro 2016

Grazas a esta ferramenta, os alcaldes poderán realizar a sinatura dos seus concellos a través do seu propio dispositivo móbil coa descarga dunha aplicación no seu terminal, sen necesidade de ter que pasarse fisicamente polo Concello.

Enmarcada no Plan de Modernización, a Deputación Provincial de Segovia comezou a desenvolver as xornadas formativas para  alcaldes, onde se lles está dando a coñecer a aplicación Xestiona para facilitar e axilizar a firma telemática dos seus edís.

Trátase dun novo servizo que ofrece a Institución aos concellos para que estes poidan cumprir a Lei Reguladora das Bases de Réxime Local e da Lei de Procedemento Administrativo Común, onde se obriga, a partir de outubro de 2016, ás administracións públicas a interrelacionarse entre elas de maneira telemática, así como, a manter a xestión con empresas e provedores desta forma.

Ademais da implantación dunha app nos terminais móbiles dos alcaldes, quedou de manifesto a importancia de implantación da sede electrónica nos concellos, onde existirá un taboleiro de anuncios, a consulta de expedientes, o rexistro electrónico, o perfil do contratantes, un catálogo de documentos administrativos con persoais de diferentes expedientes ou o portal de transparencia e o pago electrónico de facturas. Todo iso para profundar na interrelación cos cidadáns e co resto de administracións, facilitando unha comunicación telemática, sen ter que ser presencial.

Así, o Presidente da Institución, Francisco Vázquez e o Deputado de Administración e Persoal, José Luis Sanz Merino, inauguraron as Xornadas Formativas que se prolongarán durante toda a semana no Viveiro Cameral (VICAM). Técnicos da Deputación e da propia empresa adxudicataria do servizo son os encargados de explicar a aplicación e a forma de asinar coa que contarán a partir de agora todos os alcaldes.

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

• Servizos electrónicos
  • Identidade e Firma electrónica