• Escoitar

• Cámara de Comercio de Cidade Real. C/ Lanza, 2
  • 17 novembro 2014 - 17 novembro 2014
  • 10:00

A Deputación de Cidade Real realizou unha decidida aposta por impulsar a Xestión Administrativa Electrónica, que supón un gran aforro de tempo e diñeiro, e un aumento da calidade e eficiencia no traballo, xa que se eliminan trámites, automatízanse procesos e redúcense moitas cargas administrativas, o que facilita as relacións das persoas físicas e xurídicas coa institución provincial.

Agora o reto consiste en continuar avanzando e levar todas as ferramentas e servizos configurados a todos os cidadáns/as, empresas, entidades e asociacións da provincia, poidan obter as vantaxes e beneficios das NNTT.

Por iso, a Deputación de Cidade Real en colaboración coa Cámara de Comercio organizan esta xornada, cuxo obxectivo é dar a coñecer as ferramentas fundamentais que ambas as institucións pon a disposición de emprendedores/as e empresarios/as.

Esta Xornada está dirixida a empresarios/as, emprendedores/as da provincia de Cidade Real, e en xeral, calquera cidadán/a interesado/a en coñecer as posibilidades que as ferramentas de xestión telemática ofrecen á hora de relacionarse coa Administración.

• Empresa
  • Servizos electrónicos