accesskey _ mod _ content

Berrikuntzaren eta teknologia berrien I. Azoka

• Sevillako aldundiak
  • 03 abendua 2014 - 05 abendua 2014
  • 2014ko abenduaren 5ean.

Aldundiak serie bat egiten ari esparruan jarduerak, horien helburua da hainbat programa bultzatu eta orokortzeko e-administración, la provincia de Sevilla, informazioaren gizartearen garapena eta teknologia berriak ezartzeari eraginkortasuna bermatzeko tresna gisa zerbitzu publikoen eta herritarren bizitza hobetzeko gure probintzian.

INPRO bitarteko gisa, aldundiaren beraren esparruan udalei aholkularitza teknikoa teknologia berriak eta administrazio elektronikoaren arloan, eta etengabe aldeko apustua egin du, eta, modernización en el funtzionamendurako alde lanean ari da, horiek jarduera-lerro nagusiak, hau osatuz 2014ko urtean zehaztea azoka antolatzeko berrikuntza eta teknologia berriak hezkuntzako lanean txertatzea eta tokiko gobernuek de la Provincia de Sevilla zuzendutako arduradunak eta langile teknikoak Probintzia toki-erakundeen eta sektoreko profesionalen laguntzarekin técnológico ETICOM.

Programa (Ireki leiho berrian)

Ekitaldiaren jatorrizko iturria (Ireki leiho berrian)

• Herritarrak
  • Zerbitzu elektronikoak