accesskey _ mod _ content

Zerikusia duten albisteak

Guztiak hemen berriak eta argitaratutako informazioa digitalizatzeko planean buruzko administrazio publikoetan.

Digitalizazio-planari buruzko albisteak herri

La nueva versión de Mi Carpeta Ciudadana permitirá consultar la tarjeta sanitaria europea o el número de pasaporte

25 martxoa 2024

Berrira joan (Ireki leiho berrian)

Idazkaritza Nagusia administrazio digitalaren zerbitzu berri bat martxan jarri MiFacturae, fakturak sortzeko elektronikoak

20 martxoa 2024

Berrira joan (Ireki leiho berrian)

Katastroa eta administrazio digitalaren idazkaritza nagusiaren abian jarri dute aplikazio mugikor berria ‘ Katastroa _ app ’

11 marzo 2024

Berrira joan

Subiranotasuna teknologikoa ezartzeko oinarriak, hain zuzen ere Etika eta ei-ren politiko espainiako digitala

08 martxoa 2024

Ir a la noticia

Plan de actuaciones para el despliegue de espacios de datos

06 martxoa 2024

Berrira joan (Ireki leiho berrian)

Biztanleen udal erroldaren kudeaketa eraldaketa digitala

16 otsaila 2024

Ir a la noticia

Hiru escrivá adostasun handiak eraldaketa digitalaren eta bultzatzeko proposatzen funtzio publikoa

29 enero 2024

Disponible la sexta versión de Mi Carpeta Ciudadana

26 diciembre 2023

Ir a la noticia

Reforma de la Ley de Bases del Régimen Local para actualizar en tiempo real el padrón municipal, impulsar la digitalización de las entidades locales y garantizar los servicios públicos en los municipios

2023 abenduak 19

Berrira joan (Ireki leiho berrian)

Neurri-sorta bat onartu zuen Gobernuak eraldatzeko digitala eta prozesala justizia zerbitzu publikoa

19 diciembre 2023

Berrira joan (Ireki leiho berrian)

Noticias sobre las contrataciones realizadas en la SGAD en el marco del Plan de Digitalización de las AAPP

Formalización de la modificación del contrato de Construcción e implantación del Centro de Operaciones de Ciberseguridad de la Administración General del Estado y Organismos Públicos (Expediente original 3988; expediente de modificación 4516)

2023 azaroaren 20an.

Zerbitzu-kontratua eraldatu eta ostatua ematea IKT azpiegiturak bigarren datuen prozesamendurako zentroa administrazio digitalaren Idazkaritza Nagusia (4431)

azaroak 17 2023

Espedientearen aldaketa (4544): tresnak, prozesuak eta kalitate-kontrola-zerbitzuak zugandik SGAD du (4307)

03 azaroa 2023

INVITACION (NSP). Invitación realizada a través de PLACSP del expediente basado en el procedimiento negociado sin publicidad: Suministro de equipos cifradores para su instalación en el Departamento de Seguridad Nacional de la Presidencia de Gobierno (4503)

2023 urriaren 27a.

Lizitazio bukaera: adimen-Plataforma mehatxuak idazkaritza nagusiko ziber-segurtasunaren administrazio digitalaren (SGAD) (4531).

2023 urriaren 19a.

KONTRATU NEGOZIATUA, PUBLIZITATERIK EGIN GABE "ekipamendua eskuratu eta instalatzearena aurkezteko sistemak, audio- eta bideo-seinale-kudeaketa, kontrola eta bideokonferentzia, bai eta bilera-aretoak egokitzeko sailak" Segurtasun Nazionaleko (4319)

04 iraila 2023

CONTRATO PROC. ABIERTO: "Servicios de desarrollo y mantenimiento de aplicaciones de la SGAD (Nuevo PAD). LOTE 3: Servicios de desarrollo y mantenimiento de servicios de portales, Carpeta Ciudadana y sistemas de identificación y firma electrónica” (4346)