Publicado o Informe Anual de Hacktivismo e Ciberyihadismo 2021

• Escoitar
  • Copiar

27 maio 2022

O Informe IA-03/22, dispoñible na parte pública do portal do CCN-CERT, recolle o panorama do hacktivismo en España, Iberoamérica, Norte de África e Oriente Próximo, outras áreas e o de falsa bandeira proislamista ou proyihadista.

O CCN-CERT publicou no seu portal o  Informe Anual sobre Hacktivismo e Ciberyihadismo(Abre en nova xanela)  de 2021, IA-03/22. Nel faise balance do sucedido durante 2021 no panorama do hacktivismo, tanto en España como no resto do mundo. Un ano no que se consolidou a tendencia dunha derivación do hacktivismo ideolóxico de aspiracións colectivas cara a un hacktivismo vandálico individualista. A súa finalidade é desfigurar sitios web por todo o mundo facendo unha explotación oportunista das vulnerabilidades. Así, durante o pasado ano e tal e como se recolle no informe, entre un 10% e un 30% das desfiguraciones de sitios web por parte de atacantes con trazos hacktivistas, ha correlacionado con estas prácticas de intoxicación SÉ ou de inserción de código software malicioso redireccionando tráfico de visitas desde as webs comprometidas cara a infraestruturas de diseminación de código informático non desexado ou daniño.

En todas as rexións do mundo segue existindo unha correlación bastante significativa entre os ataques por desfiguración de sitios web e a presenza de software desactualizado. O perfilado das identidades atacantes en España segue coincidindo co do resto do mundo: individualidades atacantes (ocasionalmente agrupadas) que executan ataques procedimentados para a explotación de vulnerabilidades comúns de código informático, sen motivación ideolóxica, pero con gran afán de notoriedade.

En canto ao perfil predominante de webs victimizadas, continúan destacando aquelas privadas ou de pequenos negocios con software desactualizado.

Seguindo na mesma liña que anos anteriores, a inexistencia dunha fenomenología netamente ciberyihadista é unha realidade.

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

• Seguridade